Портфоліо фотографа

By | 26/04/2018

Як ми зазвичай визначаємо компетентність людини? Ми просто дивимось, чи є в неї відповідна освіта. На жаль, даний підхід не дуже працює, якщо ми маємо справу з людиною творчої професії, адже навіть найкраща освіта не є гарантією хороших робіт.

У творчих людей зазвичай просять портфоліо, що дозволяє зрозуміти, чого ця людина варта. В даній статті мова піде про портфоліо фотографа, адже правильно складене портфоліо підвищує ваші шанси на одержання роботи.

 

Навіщо потрібне портфоліо фотографа?

Багатьом новачкам здається, що портфоліо – це усього лиш престижний атрибут фотографа, наявність якого одразу робить вас професіоналом. Підхід хороший, проте не зовсім вірний.

Портфоліо фотографа – це підбірка різноманітних робіт фотографа, які він надає замовнику для ознайомлення. Ознайомившись з портфоліо, замовник має можливість зрозуміти, чи підходить йому ваш стиль роботи, наскільки компетентними ви є в тому, що робите, а також визначити ваші сильні та слабкі сторони.

Правильно складене портфоліо фотографа підвищує ваші шанси на одержання цікавої та достойно оплачуваної роботи.

Більше того, замовникам набагато простіше зробити вибір виконавця, коли в них є можливість переглянути портфоліо та вибрати саме того фотографа, стиль роботи якого їм до душі. При пошуку послуг фотографа зазвичай доводиться розглядати багато різних варіантів і відсутність портфоліо може відлякати замовника, адже купувати кота у мішку ніхто не хоче.

 

Портфоліо фотографа – як зробити?

Кожен професійний фотограф рано чи пізно задумується про створення портфоліо. На жаль, не усі знають, як це можна зробити.

 

Зазвичай для портфоліо вибираються ті роботи фотографа, які він вважає найкращими. Саме вони й формують думку замовника про вашу компетентність. Зверніть увагу на те, що у вашому портфолі повинно бути найбільше робіт в тому жанрі, в якому ви плануєте працювати. Наявність робіт інших жанрів не є обов’язковою, але не варто зовсім виключати їх. Наприклад, ваші весільні фото можуть не зацікавити фотографа, а рекламна фотозйомка його вразить.

Є кілька популярних варіантів, як створити портфоліо фотографа, щоб замовники могли з ним ознайомитися:

  1. “Паперове” портфоліо. В даному випадку передбачається, що ви демонструєте замовнику ваші роботи у роздрукованому вигляді. Оптимальним вважається розмір А4, окрім того таке портфоліо зручно носити з собою. Оформлення портфоліо може бути будь-яким, наприклад, папка з файлами або гарний фотоальбом.
  2. Відеопрезентація. В даному випадку ви монтуєте відеофайл, що по суті є слайд-шоу з ваших знімків.
  3. Сайт-портфоліо фотографа. З назви зрозуміло, що це є персональним веб-сайтом фотографа, де він презентує свої роботи.
  4. Аккаунт у соцмережах, наприклад, Instagram.
Поделиться с друзьями

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *